پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

روز بزرگترین فرشته همه انسانها ... مـــــــــــــــادر!!!

1392/2/17 21:34
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز روز فرشته های زمینی خداوند است ... روز مادران مهربان و دوست داشتنی...

میدونم هر چی بنویسم برای مادران کمه و حالا که مادر شدم میفهمم مادر بودن چه کار سختیه ...

تا اینجاش که واقعا برای من سخت بوده با اینکه فقط 10 ماه تجربه دارم ولی واقعا کارسختیه و اینکه میگن بهشت زیر پای مادران است الکی نیست و واقعا درسته ...

عزیزم سخت ترین درد دنیا درد زایمان است که مادران اونو تحمل میکنند و علتش هم اینه که

بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه.

اما زمان تولد، یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه
این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه!

و پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه ‌و‌آله فرمودند:

اگر کسى به اندازه ریگ‏هاى پراکنده بیابان و به عدد قطرات باران

در طول دنیا در خدمت مادر بِایستد، نمى‏‌تواند حقّ یک روز را که

مادر، او را در شکمش حمل کرده است، ادا کند.

هر چی درمورد مادر بنویسم کمه و نمیتونه جبران تمام زحماتی که تا به الان کشیده بشه ...

ولی با تمام وجودم میگم مادر عزیزم که فرسنگها از من دوری خیلی دوستت دارم تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک مادر مهربانم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)