پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

جدا خوابیدن پارسا

1392/10/19 21:18
483 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 4-5 روزی میشه که دیگه جات رو از خودمون جدا کردم و خوشبختانه فقط یک شب تا صبح اذیت شدی و از فرداش عادت کردی.

خیلی خیلی خوشحالم آخه مامانی خیلی کمر درد میشدم و تا صبح نمیتونستم استراحت کنم و با درد کمر و بی خوابی بیدار میشدم ولی حالا یک چند روزیه که میتونم بخوابم و بعد از گذشت یک سال و 7 ماه حالا باید بگم من شب ها میخوابم و خواب میبینم. تازه تو هم حالت بهتره و حرف گوش کن تر شدی و کمتر بهانه گیری میکنی و کلا برای هممون خیلی خوب شده .

اینقدر اذیت بودم که حتی تصمیم گرفتم یک دشک جدید بخرم . مدتها تو اینترنت به دنبال راه حل خواب کودکان بودم که با استفاده از راهکاری که پیشنهاد کرده بود تونستم تو رو وادار به استراحت خودکفا بکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
23 دی 92 12:31
خب به به دیگه راحت شدی ها. واسه پارسا هم اینجوری بهتره.