پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسای برج ساز

1391/7/27 8:51
235 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی امروز کادو بابا جون رو برات باز کردیم که 10 فنجون رنگ و وارنگ است که روی هم سوار میشوند و یک برج 10 طبقه را میسازد .

تو اونو خیلی دوست داری ، مخصوصا رنگ بنفش یکی از رنگهای مورد علاقه ات است . از وقتی با این فنجونها بازی میکنی قدرت تو گرفتن اشیاء بهتر شده و راحت تر میتونی اجسام رو بگیری . بلافاصله بعد از گرفتن هر چیزی سعی میکنی اونو بکنی توی دهن کوچولوت برای همین ما مجبور شدیم تمام وسایل بازیت رو تو با آب جوش ضد عفونی کنیم تا مبادا میکروبی چیزی داشته باشه و تو اونها رو بادست خودت بکنی توی دهنت.

تمام این فنجون ها مال خودمه !!! کسی بیاد طرفش خودم میدونم چیکارش کنم !!!! ببببـــــــــــــــــــــب

شیرین ترین میوه بهشتی من عاشق رنگهای مختلفه و هر روز داره بیشتر با دنیای اطرافش آشنا میشه

مامانی اگه گفتی این چه رنگیه ؟؟؟

پسر قشنگم تو ازتمام رنگها خصوصا بنفش خیلی خوشت میاد .

چیه خوب کلاهمه دیگه !!! نگاه نداره که ؟؟؟؟

برج ساز مامان

عشق زندگی من تو با این پیشرفتی که داری میکنی و علاقه ای که به ساختن برج نشون میدی ، احتمالا درآینده مهندس ساختمان خواهی شد و با دقت هر چه تمام تر فنداسیونهای ساختمان را خواهی ساخت که مبادا برجهات خراب بشوند.

یعنی اون روز رو میتونم با چشمهای خودم ببینم که تو به یک جایی رسیدی و دیگه به من وابسته نیستی و خودت پله های ترقی رو یکی یکی بالا میری ؟؟؟ واقعا میشه ؟؟؟

بی صبرانه منتظر اون روزم و امیدوارم خداوند بهم اونقدر عمر بده که خوشبختیت رو با چشمهای خودم ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)