پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

مریضی جدید!!!

1392/12/6 20:29
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من چند روزه که ناخوش احوالی و من حسابی نگرانتم ، امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه و سلامتیت رو بدست بیاری ولی با تمام اینکه مریض هستی ولی خودت رو از تک و تا نمیندازی و سعی میکنی هنوز هم به همه جا سرک بکشی و از همه چیز سر دربیاری !!!

عزیزم وقتی میگذارمت روی زمین مرتب از اینور به اونور میشینی و یک جا بند نمیشی . نسبت به عینکم حساسیت پیدا کردی تا میبینی روی چشممه سریع دستت رو میبری که برش داری و من هم وقتی عینک نداشته باشم نمیتونم هیج کاری بکنم و خلاصه هیج جا رو نمیبینم.

امروز میخواستیم بریم گواهینامه مالایی بگیریم که تا آمدیم از در بریم بیرون تو حالت بهم خورد وکالسکت رو کثیف کردی و ما مجبور شدیم اول تو رو برای بار دوم ببریم پیش دکتر تا بهت داروهای قوی تری بده تا سرفه هات خوب بشه .

الان که دارم برات این متن رو مینویسم خدا روشکر حالت خیلی بهتره و امیدوارم بهتر هم بشه . بعداز دکترت رفتیم و گواهینامه گرفتیم . وقتی برگشتیم یک راست بردمت حموم چون گرمای هوا چند وقتی هست که غیر قابل تحمله و کلافه کنندست امیدوارم بتونم برات صندلی ماشین تهیه کنم تا کمتر گرما بخوری و اذیت بشی. .بعد از حموم دنبال کلاه بودم که بگذارم سرت ولی چون دم دست نبود مجبور شدم یک دستمال ببندم به سرت که خیلی بامزه شده بودی و ازت چند تا عکس گرفتم .

پارسا روسری به سران!!!

تحمل نداشتی که روسری سرت باشه !!!

خوشحالیت بعد از برداشتن روسری از سرت !!!

پارسا بدون روسری !!!

به چند دقیقه نکشید که روسری رو از سرت برداشتی و من نتونستم عکسهای قشنگ زیادی ازت بگیرم ....

 

خیلی دوستت دارم جیگر طلاها زود خوب شو

پسندها (1)

نظرات (0)