پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

2 سال و 2 ماه و 2 روز گذشت

1393/5/19 10:06
560 بازدید
اشتراک گذاری

نفس شیرین زندگی 

امروز 3 تا 2 رو با هم گذروندی و من باید بگم که هیچی رو شیرین تر از داشتن تو نمیدونم و حاظرم برات از تمام وجودم مایه بگذارم ... از روزی که خداوند تو فرشته مهربان رو به ما بخشید اتفاقات خوبی افتاده و خوشحالم که با ورود تو زندگی ما هم ترقی میکنه و رو به جلو میره.

عزیزم این روزها کلی بازیهای جدید کشف کردی و توی خونه انجام میدی . مثل آب بازی ، قایم موشک ، و بدو بدو با باباجون که به این ترتیبه که میای پشت من سوار میشی و توی خونه میگردیم و قایم میشیم و باباجون میاد پیدامون میکنه و تو هم خیلی خیلی این بازی رو دوست داری. یک فرش هم برات خریدیم که شکل جاده روش داره و مرتب میشینی و روش ماشین بازی میکنی و خیلی هم دوستش داری. دیگه اینکه باهم با انواع و اقسام لوازم  مثل مداد رنگی ، مداد شمعی ، ماژیک و آبرنگ نقاشی میکنیم . 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان افسانه
20 مرداد 93 10:42
خیلی بامزه ست خدا حفظش کنه بوووووووووووووووس معلومه حسابی شیطونه
شیوا گلی
20 مرداد 93 10:46
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باحال بود آپت موفق باشی - به منم سر بزن