پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسا و مهدکودکش

1393/4/16 7:54
597 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم هر روز صبح که میخوای بری مهد خیلی خوشحالی و به سرعت آماده میشی و روزهای تعطیل هم همش دوست داری بری مهد کودکت ولی متاسفانه بسته است و نمیشه .

عزیزم کلی کارهای جدید یاد گرفتی مثلا نقاشی کردن رو خیلی دوست داری و هر روز کلی نقاشی میکنی . توی مهد کودک کارهای دیگه مثل خمیر بازی نقاشی انگشتی و لوله کشی ، درست کردن پازل ، توپ بازی و بازی های گروهی یاد گرفتی و توی خونه هم با هم دو نفری بازی میکنیم دقیقا مثل مهد کودک مثلا تو سوار موتورت میشی و من هم سوار راکینگ موز و یا یک ماشینت رو میدی به من و خودت با اون یکی بازی میکنی گاهی ماشین هامون که به هم میرسن هم رو بوس میکنن و باز ادامه میدهند. برای نقاشی هم همینطور دوست داری دو نفری نقاشی کنیم. قایم موشک و دکی کردن و پتو بازی هم که بهترین و مورد علاقه ترین بازیت است و اون هم 3 نفری باهم بازی میکنی به این صورت که مثلا تو و باباجون میرین زیر ملحفه و من رو صدا میزنین و من دنبالت میگردم و تو که صدای من رو میشنوی کلی جیغ میزنی و خوشحالی میکنی.

عزیزم مهربونم مربی های مهدکودکت ازت خیلی راضی هستند و دائم میگویند که پارسا خیلی داره خودکفا میشه سعی میکنه خودش تنهایی غذا بخوره ، تنهایی بخوابه ، کفشهاش رو خودش در میاره ... و اینقدر که از خودت پیشرفت نشون دادی از شهریور قرار شده بری کلاس بالاتر . امیدوارم چیزهای خوبی یاد بگیری و پیشرفت های بیشتری در همه زمینه ها داشته باشی.

 

پسندها (2)

نظرات (0)