پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسای موتور سوار خبرهای خوشی با خودش آورده !!!

1392/9/29 11:04

ای میوه شیزین زندگی ما

دیروز برای خرید بلیط به هواپیمایی ماهان رفتیم تا برای عروسی دایی جون احسان بریم ایران و این لحظه قشنگ رو درکنار خانواده مامان و بابا باشیم تا تو هم با پدربزرگها ، مادربزرگها و دایی ها و عمو و خاله هات حسابی صفا کنی و باهاشون بازی کنی و خاطرات شیرینی از ایران توی ذهنت باقی بمونه مخصوصا که این دفعه خدا رو شکر برای شادی داریم میریم و همه برای دیدن ما خوشحالند و لحظه شماری میکنند.

بالاخره برای 20 مرداد بلیط تهیه کردیم و بعد هم رفتیم پیش دوستم که یک موتور خوشگل برای پسرش خریده بود ولی براش کوچیک شده بود . برای پیدا کردن آدرس خیلی اذیت شدیم ولی خداروشکر بالاخره پیداش کردیم و تونستیم موتور خوشگله رو بگیریم و برگردیم به سمت خونه .

پارسا و موتور خوشگلش!!!!

پارسای خوشحال برروی موتور جدید!!

ترافیک سنگینی تا خونه بود که حدود 2 ساعت مارو پشت یک چراغ قرمز معطل کرده بود.

خلاصه با تمام سختی هاش به خونه رسیدیم که ساعت 9 شب شده بود و تازه تونستیم ناهار بخوریم و تو هم شامت رو خوردی و حمومی رفتی و بعد به خواب ناز فرورفتی .

2 روز پیش بردیمت پیش دکتر چیونگ تا واکسن 1 سالگیت رو بزنیم. خداروشکر همه چیزت خوب بود فقط دکترت گفت دیگه شبها نباید به خاطرت بیدار بشیم و باید سعی کنیم تو تا صبح یکسره بخوابی و عادتت بدیم که دیگه شبها بیدار نشی و شیر نخوای . گفت بچه ها درطول شب رشد ذهنی دارند و اگر خوابشون یکسره نباشه نمیتونند به خوبی رشد کنند.

از اون شب الان 2 شبه که سعی میکنیم بلندت نکنیم و بهت شیر ندیم که خدا روشکر از قبل بهتر شدی و خوابت یکدست تر شده و من هم صبح سرحال تر از خواب بیدار میشم چون خواب بهتری دارم. حتی امروز خیلی زود پاشدم و رفتم دانشگاه و شیر خریدم که تو این مدت هر وقت میخواستم برم نمیشد. ولی خدا روشکر امروز صبح رفتم شیر خریدم و برای تو و خودمون کلی ماست مایه زدم . اینجا یکی از دردسر هامون تهیه شیرهست چون خیلی گرونه ولی دانشگاه قیمتش بهتره و خوشمزه تر هم هست . دقیقا مزه شیر های ایران رو میده.

خلاصه کلام اینکه امیدوارم روزی بشه که تا صبح کاملا یکسره بخوابی و دیگه بیدار نشی و گریه زاری نکنی و شیر نخوای . عزیزم بچه ها از 6 ماهگی باید خوابشون شبیه بشه به خواب آدم بزرگها پس تو هم که حالا یک سالت شده سعی کن زودتر خوابت خوب بشه و بتونی به خوبی بخوابی تا رشد بهتری داشته باشی و زودتر عاقل و فهمیده بشی.

من و باباجون خیلی دوستت داریم و حاظر نیستیم بک لحظه هم اشکت رو ببینیم ....