پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسا ولباسهای نو

1391/8/19 14:00
182 بازدید
اشتراک گذاری

نفس بهشتی من

امروز صبح که بیدار شدی و لباسهات رو میخواستم عوض کنم ، یکی از بسته های لباسهایی که وقتی مشهد بودیم لباسهاش برات خیلی بزرگ بودند رو باز کردم ، یکی از اون لباسها لباسی بود که خواهر شیماجون (مریم جون مامان نیلوفر کوچولو) برات آورده بودند .

جالب اینجا بود که اون موقع برات خیلی بزرگ بود ولی وقتی تنت کردم درکمال تعجب دیدم سایزت شده و بهت خیلی میاد.

از این فاصله دور ازشون تشکر میکنیم و میگیم خاله جون دستتون درد نکنه.

لباسهای نو با طرح فلامینگو!!!

یک لباس قشنگ دیگه هم بود که دوست خاله سارا (حمیده جون ) برات آورده بودند که خیلی بهت میاد و قشنگترت میکنه.

لباس قشنگ خاله حمیذه!!!

قشنگم وقتی توی دلم بودی خاله سارا هر دفعه که مسافرت میرفت برات کلی کادوهای قشنگ میاورد . بالشت قشنگ خرگوشیت رو هم همون موقع برات خرید و گفت این بالشت مخصوص شیر دهیه . اما اینقدر خوشگله که ما به عنوان عروسک گاهی میدیم به دستت و تو کلی باهاش بازی میکنی ، گاهی هم لختش میکنی و لباس تنش رو درمیاری . گاهی گازش میکنی و گوشهاش رو میکشی یا میخوری.

ما هم از دیدن این صحنه ها ، شادی تو و کارهای جدیدت شارژ میشیم و بیشتر عاشق.

بالشت قشنگم که خاله سارابرام آورده

دوستت داریم ای نازترین فرشته ... از خدا میخوام که تونازنین محبوبم رو زیر سایه خودش نگه داره تا کوچکترین ناراحتی نداشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)