پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

دو خبر خوش و متاسفانه چند خبر ناراحت کننده

1391/10/26 16:10
240 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز امتحانات و ارائه های مامان و بابا تموم شد و از امروز تمام وقت درخدمت تو هستیم . ضمنا باباجون یک نمره A تا حالاگرفته که کار خیلی ساده ای نیست و اینجا با کلی درس خوندن و زحمت کشیدن بدستش آورده . امیدواریم بقیه نمراتش همَAبشن . و امیدوارم خودم هم نمرات خوبی بگیریم چون هنوز نمرات من رو نزدن... خدا میدونه چند بشم ...

این اولین خبر خوشم بود.

دومین خبر خوش اینکه ما برای مدت یک ماه به ایران برمیگردیم تا همه فامیل و دوستان رو دوباره ببینیم تا دل تنگیهامون کمی تسکین پیدا کنه و با انرژی بیشتر برای ادامه درسمون به مالزی برگردیم.

چو ایران نباشد تن من مباد !!!

عزیزم اینقدر ازاینکه دوباره میتونم همه رو ببینم خوشحالم که نمیدونم این 2 - 3 روز باقی مانده رو چطوری طی کنم. فکر کنم ثانیه به ثانیه برام طی بشه .

ولی خیلی من و بابا جون خوشحالیم .

متاسفانه باید بگم چند نفری درایران حالشون خوب نیست و امیدوارم زودتر از بستر مریضی بلند بشن و به زندگی عادیشون برگردند . برای همشون دعا میکنیم و امیدواریم تا آمدن ما به ایران حالشون خوب شده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)