پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسای من 1،2،3 یاد گرفته

1391/9/4 12:13
656 بازدید
اشتراک گذاری

عسل طلا

مدتی میشه که بابایی مهربونها بهت میگه 1، 2 ، 3 و تورو میبره بالا میندازه و جدیدا برای عدد 2 تو میشنی و منتظره عدد 3 میشی که بری بالا

گاهی اوقات هم هیجان زده میشی و روی عدد 2 شروع به پایین و بالا پریدن میکنی . بعضی وقتها هم که گیج میشی اصلا کاری نمیکنی بابایی تا زمانیکه نشینی نمیبرتت بالا و هی میگه بابا 2 ، 2 ، 2 و تو بالاخره میفهمی که باید بشینی .

بعضی اوقات خودت هم میگی بابا منوبنداز بالا و روشت هم اینه که وقتی توی بغلشی شروع به بالا و پایین پریدن میکنی .

با عدد 1 میایستیم !!!

این الان عدد یکه که می ایستی

عدد 2 میشنیم !!!

برای عدد 2 می شینی.

رفتم بالا آمدم پایین دارم ذوق میزنم !!!

داری میگی :رفتم بالا آمدم پایین دارم ذوق میزنم !!!

ذوق نهایی !!!

عزیزم اینم ذوق نهاییت!!!

عشق مامان دیروز بردمت سر کلاس خیلی سرحال بودی وکلی توی بغل بقیه رفتی و خندیدی یکی از هم کلاسی هام که مسلمونه آمد و گفت به هر کسی که درموردش حرف میزنه بگید که بگه ماشالله و برات آیت الکرسی بخونم تا همیشه سلامت باشی!!!

از اینجا از خدای مهربون میخوام که خودش مراقبت باشه و فرشته های مهربونش رو برای کمک به تو بفرسته و وقتی من درکنارت نیستم بهت کمک کنه و تنهات نگذاره تا تو بتونی اون تنهایی ها رو تحمل کنی و قدرت تحملت رو ببره بالا تا کمتر نبودن من اذیتت کنه.

دوستت دارم و از خدا میخوام که سایه اش روی سرت نگه داره و کمکت کنه تا زودتر بزرگ بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)