پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسا و اولین پیراهن مردانه

1391/9/6 17:18
244 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

امروز میخواستیم بریم دانشگاه پیش استادم ، تصمیم گرفتم یکی از لباسهای قشنگت رو که وقتی ایران بودیم با کلی ذوق و شوق خریده بودیم و الان اندازه ات شده تنت کنم.

این لباس قشنگ یک پیراهن مردانه چهارخونه سبز است که برای 6 ماهگیت خریدیم ولی الان ماشالله بزنم به تخته اندازه ات شده و خیلی هم بهت میاد. اون موقع بابایی مهربونها از فروشگاه پلیز مام خریدش و تو هم هنوز تودل من بودی و به دنیا نیامده بودی ، اون موقع داشتیم برای آیلین کوچولو لباس میخریدیم که وقتی میان مشهد بهشون هدیه بدیم .

شلوار قشنگت هم برای 12 ماهگی تعبیه شده ولی نمیدونم چجوریه که الان کاملا اندازته و بهت هم خیلی میاد.

عزیزم با اینکه ایران نیستم ولی وقتی لباسهایی که اونجا خریدم و با خودم به زحمت آوردم اینجا رو تنت میکنم کلی بهم روحیه میده و شاد میشم . خوشحال میشم که این چیزها رو برات تهیه کردم و آوردم . آخه اینجا این چیزها خیلی گرونه و از اینکه اونجا برات اینها رو خردیم خوشحالم .

دارم اکتشاف میکنم !!!

داری میگی :دارم اکتشاف میکنم !!!

آخه مامان جون این که بازی باهاش کاری نداره مثل آب خوردنه !!!

داری میگی :آخه مامان جون این که بازی باهاش کاری نداره مثل آب خوردنه !!!

جیگرت رو بخورم خوش خنده ناز مامان !!!

قربون اون خنده قشنگت بشم مامانی

عزیزم متاسفانه هنوز پامون رو از در خونه نگذاشته بودیم بیرون تو روی لباسهای نو قشنگت شکوفه زدی و مجبور شدیم لباسهای قشنگت رو از تنت دربیاریم .

میخواستم جلوی استادم کلی با این لباسهای قشنگت پز بدم ولی متاسفانه نشد.

اگر چه که اینقدر نازو خوشگلی که بالباسهای معمولی هم همه دوستت دارند و میان طرفت و باهات بازی میکنن .

جیگر طلا دوستت دارم قد تمام آسمونها ....از خداوند مهریون میخوام مراقبت باشه همیشه و همه جا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)