پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

6 ماهگی عشق زندگی ما

1391/9/20 19:28
204 بازدید
اشتراک گذاری

ای شیرین خوشمزه

امروز 6 ماه از زمان تولدت میگذرد ، از زمانی که ما طعم واقعی زندگی را چشیدیم و تو به ما طعم شیرین مادر و پدر شدن رو نشون دادی .

عسلم کاش میتونستیم این لحظات قشنگ رو درکنار بقیه فامیل باشیم و بااونها برات جشنهای مفصل تری رو جشن بگیریم . شاید برای تولدهات پیتزاو غذاهای خوشمزه ایرانی میپختیم و همگی درکنار هم شاد بودیم ولی اینجا خیلی مختصر باید برات جشن بگیریم و 3 نفری باهم شادی کنیم.

ولی درهر صورت اگر تو اینجا نبودی و ما مجبور به تحمل غربت 2 نفری می بودیم قطعا سخت تر بود . خوشحالم که تو اجازه کوچکترین دل تنگی رو به ما دونفر نمیدی و همیشه ما رو از حال و هوای دلتنگی و تنهایی درمیاری. کافیه یک لبخند بزنی اونوقته که تمام غصه هامون از ذهنمون پاک میشه.

عزیزم این هم کادوی ما برای 6 ماهگیت یک کیک خوشگل .

چه شمع خوشگلی !!!!

عزیزم متاسفانه عکس های زیادی نتونستیم ازت بگیریم چون تو همش دلت میخواست دستهاو پاهای کوچولوت رو بکنی توی کیکت و از آخر هم شمع خوشگلت رو انداختی و باوجود اینکه سریعا برداشتیمت کمی دست کوچولوت سوخت و تاول زد . البته خدا رو شکر فقط یک کوچولو گریه کردی و زود ساکت شدی . که این هم باعث شد از این به بعد حواسمون رو بیشتر جمع کنیم وقتی میگذاریمت جلوی یک شمع سوزان!!!

پدر و پسر شاد !!!

شادی دو فرشته آسمونی !!!

شادی هردوتون برای من به اندازه تمام دنیا می ارزه . دوستتون دارم عزیزان من !!!

عزیزم بابایی مهربونها برای تولدت کادوی قشنگ دیگری هم خریده یک خرس خوشگل که تو خیلی دوستش داری و وقتی برات تکونش میدیم و حرف میزنیم تو فکر میکنی خرسه واقعا خودش داره باهات صحبت میکنه . گاهی خرسه وینی میبوستت و تو خیلی دوستش داری وبهش میخندی . گاهی هم هر چی حرص و دق دلی داری روی سرش خالی میکنی و گاز گازش میکنی . ولی اون همچنان بهت میخنده.

اِوا ظرف عسل وینی کجاست ؟؟؟

داری میگی :اِوا ظرف عسل وینی کجاست ؟؟؟

اِ ایناهاش اینم ظرف عسلت بیا !!! بگذار اول خودم یکم امتحان کنم ببینم چه مزه میده ؟؟

داری میگی :اِ ایناهاش اینم ظرف عسلت بیا !!! بگذار اول خودم یکم امتحان کنم ببینم چه مزه میده ؟؟

آره خیلی خوشمزه است دیگه بهت نمیدم ظرف عسلت مال خودمه !!!

داری میگی :آره خیلی خوشمزه است دیگه بهت نمیدم ظرف عسلت مال خودمه !!!

قربون اون خنده قشنگت بشم !!!

پارسا و کادوی 6 ماهگی !!!

عزیزم شیرینی عسل هایی که از وینی میگری همیشه تو بوسهای خوشمزه ات هست و بوی بهشت میده ...

دوستت داریم قد تمام دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)