پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

مهد کودک رفتن پارسا

1392/9/29 7:17
288 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بعد از کلی گشتن در اینترنت و کوچه و خیابونها بالاخره برات یک مهدکودک پیدا کردم و امروز صبح بردمت گذاشتمت اونجا ...

عزیزم خیلی برام سخت بود که یکدفعه بین یک عالمه فرد غریبه رهات کنم و داشتم از استرس میمردم ولی چه کنم که برای همه ما این کارلازمه تا بتونیم به همه کارهامون برسیم و دیگه لازم نباشه مدت زیادی اینجا اقامت کنیم.

مهدکودک رفتن پارسا

پسرم امیدوارم از این مکان جدید خوشت بیاد و به راحتی بهش عادت کنی . عزیز دلم خیلی برام عزیزی و جدا کردنت برام خیلی سخته . سعی کن با من و باباجون همکاری کنی تا بتونیم به کارمون برسیم و زودتر درسمون رو تموم کنیم و برگردیم همگی ایران ...

از خدای مهربون میخوام که همراهت باشه و نگذاره بهت خیلی سخت بگذره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)