پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

ذخیره ماشین در لباس

1392/10/6 10:36
484 بازدید
اشتراک گذاری

ناز من ،نفس من ،عشق من

خیلی بانمک شدی نمیدونم چه کاریت رو بنویسم . ولی از یک کارت خیلی خندمون گرفته بود. یک روز دیدم برای خودت داری اینور اونور میری و خوشحالی ولی لباست پوف کرده و صدا میده دیدم هر چی ماشین بوده کردی توی لباست و خلاصه تا درشون میاوردم دوباره میکردیشون توی لباست .

اون روز با بابا کلی به کارت خندیدیم و ازت عکس گرفتیم.

ماشین تو لباس

ماشین تو لباس

ماشین تو لباس

ماشین تو لباس

ماشین تو لباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مینا
23 دی 92 12:40
چه بامزه.
مریم مامان آریا
29 مرداد 93 16:23
سلام من دنبال دستور شیرینی میکیری بودم با وبتون شنا شدم با اینکه دستورشو ندیدم و لی از آشناییتون خوشحالم خدا پسر گلتون رو براتون حفظ کنه