پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

مشکلاتی که با وب لاگت پیدا کردم...

1392/10/19 21:05
470 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم متاسفانه با وب لاگت مشکل پیدا کردم و مدتی پیش تصمیم گرفتم وب لاگت رو به جای دیگری منتقل کنم به دلیل اینکه امکان گذاشتن عکسی بغیر از تو رو بهم نمیداد ولی بعضی از وب لاگ ها امکان انتقال اطلاعات رو ندارند و بعضی امکانات آپلود عکس رو ندارند . در نهایت وقتی فکر کردم همه چیز ردیفه وب لاگت رو که آمدم عوض کنم اول نی نی وب لاگت رو پاک کردم که با اینکار تمام عکسهایی که آپلود شده بود پرید. و مجبور شدم دوباره بشینم و آپلودشون کنم ولی هنوز تموم نشده و درگیرم باهاش.

باید به اون کسی که مرتب گزارش تخلف برای وب لاگمون صادر میکنه بگم که از این کارت هیچ سودی نمیبری و انجام این کارت فقط دعاهای شر برای خودت جمع میکنی و هیچ منفعتی نمیبری . امیدوارم خداوند درنهایت تو رو نسبت به این کار زشتت آگاه کنه و دیگه به وب لاگ ما کارنداشته باشی. خدا رو خوش نمیاد که برای کسی که با این همه عشق و محبت کاری انجام میده و هیچ قصد بدی نداره و فقط میخواد خاطرات خوب و بد روزهای کودکی فرزندش رو جمع آوری کنه سنگ بندازی و سد راهش بشی . واقعا که خیلی بیکاری و بجز این کار کار دیگری نداری . خدا بهت عقل و درایت عطا کنه . من که دیگه توی نی نی وب لاگ عکس افراد رو نخواهم گذاشت و دیگه نمیتونی با این کارت وب لاگ پارسا رو ببندی و فقط بار گناه خودت رو سنگین تر کردی ...

شبت بخیر و امیدوارم که سر عقل آمده باشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مینا
23 دی 92 12:33
لیلا جون متاسفانه یه سری رفتارها توی بعضی آدمها نهادینه است و کاریش هم نمیشه کرد. قلب و روحشون بیماره . خدا همه بیمارارو شفا بده.