پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

سالتو زدن پارسا عسل طلاها

1391/7/23 18:19
213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز بعد از اینکه به سر دندونگیرت اون همه بلا در آوردی گذاشتیمت توی کریرت اولش خوب بود و بازی میکردی .

چقدر اینها خوشرنگ و نازهستن!!!

بعد از مدتی در کمال تعحب طوری به خودت قوس میدادی که کم مونده بود از توش بیافتی بیرون و اصلا علاقه ای نداشتی که توش بمونی.

نمیخوام منو بیارین بیرون!!!

سالتو چرخشی !!!

بابایی به این حرکتت میگه سالتو زدن ومیگه این حرکت رو فقط کشتی گیر ها میتونند انجام بدهند. ولی تو از الان داری اونو تمرین میکنی. فکر کنم درآینده کشتی گیر ماهری بشی....

تازه وقتی برای خوابوندت تو رو میگذاشتیم داخل پتو تا تابت بدهیم تو همین کار رو انجام میدادی و کم مونده بود از توی پتو پرت بشی بیرون و خدای ناکرده جائیت آسیب ببینه .

با هر تکنیکی هم که خواستیم تو رو بخوابونیم نشد که نشد . از آخر گذاشتیمت روی یک پتو و تو روی پتو کلی به خودت کش و قوس دادی و ما فهمیدیم دیگه چیزی نمونده که تو چرخیدن رو هم یادبگیری . فکر میکنم اگر دو روز دیگه باهات کار کنم بتونی خودت به پشت بچرخی .

عشق من وقتی شادی ما هم شادیم ولی خدا نکنه ناراحت باشی و یا حالت خوب نباشه اونوقته که دنیابرای ما دو نفر تیره و تار میشه . امیدوارم بتونم بزرگ شدنت رو با چشمهای خودم ببینم و زنده باشم و از بودن درکنار تو و پدر مهربونت لذت ببرم. امیدوارم خداوند به من اونقدر توانایی بده که بتونم از پس بزرگ کردنت به تنهایی در این غربت بر بیام.

خدایا کمکم کن که به کمکت خیلی زیاد محتاجم ....

خدایا این فرشته کوچولوی منو خودت حفظش کن و نگذار کوچکترین آسیبی ببینه ...

خدایا به من اونقدر عمر بده که بتونم خوشبختی و سعادت فرزندم رو ببینم ....

خدایا کمکم کن فرزندم رو طوری پرورش بدم که برای تمام دنیا مفید باشه و انسان صالح ، درست کار ، مهربان ویاری رسان بقیه باشه.

خدایا من رو یک لحظه به حال خودم رها نکن . همه جا دورو برم باش که خیلی تنهام و به کمکت خیلی خیلی نیازمندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)