پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسا و روروک قشنگش

1391/8/26 15:26
202 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز با بابایی مهربونها تصمیم گرفتیم برای خرید پرینتر به لویات پلازا و برای خرید لباس و لوازم کودک هم به بی بی پلازا که نزدیک هم هستند برویم . بعد از اینکه رسیدیم اول رفتیم بی بی پلازا و بعد از کلی جستجو یک فروشگاه بزرگ پیدا کردیم به نام فروشگاه پارسون که از غذا فروشگاه بسیار جالبی بود چون از لباس بزرگها تا لوازم کودکان توش بود و جالبتر اینکه تخفیف هم خورده بود.

برات تعدادی لباس خریدیم و بابایی مهربونها دو تا کادوی ناز برات خرید یکی یک رورک بسیار مدرن که روش یک عالمه دکمه و لوازمی داره که صداهای جالبی ازشون خارج میشه و کادوی دومیت که برای یک تا 5 سالگیت است یک مجموعه لگوی بزرگ است که خیلی رنگ و وارنگ و قشنگه .

عزیزم پدرت خیلی خیلی دوستت داره همیشه به من میگفت من وقتی کوچیک بودم آرزوی داشتن لگو داشتم و وقتی اسباب بازی یا لگو میبینه همیشه میخواد برای تو تهیه کنه که مبادا احساس کمبودی داشته باشی.

عزیزم نمیدونم ولی امیدوارم قدر پدرت رو بدونی چون من کمتر کسی رو به مهربونی اون دیدم . همیشه برای اینکه تو رو نگه داره حوصله داره و در هر حالتی هم که باشه بدون ناراحتی و خستگی با تو بازی میکنه و دوستت داره . حتی وقتهایی که چنگش میندازی یا با توپت میزنی توی سر مهربونش .

چند تا عکس از روروکت گرفتم که اولینش مربوط به همون روزیه که برات خریدیمش

ببینم چه مزه ای میده !!!!

داری میگی : بگذار ببینم چه مزه ای میده !!!!

پارسای رورک سوار!!!

به راست راست !!!

به چپ چپ !!!

عزیزم روروک قشنگت مبارک !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)