پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

پارسا کالسکه سواران

1391/9/13 18:47
291 بازدید
اشتراک گذاری

ای نفس بهشتی من

از زمانیکه یکم توپل تر شدی نگه داشتنت توی بغل خیلی سخت شده و من سریع کمر درد میشم برای همین هر جا میریم کالسکت رو با خودمون میبریم و تو هم از نشستن توش لذت میبری و از وقتی میتونی بشینی کلی لذت میبری و اطراف رو نگاه میکنی و جستجو میکنی.

جدیدا حتی وقتی داری قر میزنی و خوابت میاد تا میگم بریم بیرون یا دَدَ و میگذارمت توی کالسکه آروم میشی و منتظر میشی تا ما هم آماده بشیم و باهم بریم بیرون.

دارم میرم دَدَ شما نمیان؟؟

آخ جون دَدَ!!!

داری میگی :آخ جون دَدَ!!!

درخت کریسمس خیلی خیلی بزرگ

امروز رفتیم ماینز و من رفتم سلمونی که موهام رو کوتاه کنم ، تو هم با باباجون کلی دور زدین و با یک درخت خیلی بزرگ هم عکس گرفتین .

درخت کریسمس خیلی خوشگل !!!

این هم عکس کلی از همون درخت که کنارش عکس گرفتین.

شیرین شیرین ها خیلی عاشقتیم مامان طلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)