پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

شب سال نو میلادی 2013

1391/10/16 6:26
589 بازدید
اشتراک گذاری

حوری بهشتی من

امروز اولین شب سال نو میلادی عمرته و پارسال این موقع من حدود 3 ماه بود که تو فرشته کوچولو رو همراه خودم داشتم. ولی امسال همراه ما میتونی خودت از دیدن زیبایی های سال نو لذت ببری .

عزیزم عموروح الله و خاله مهتا از ایران آمدند و با خودشون ننو و مقداری سوغاتی خوشمزه آوردند . از همینجا ازشون تشکر میکنیم و امیدواریم بتونیم روزی براشون جبران کنیم.

با هم قرار گذاشتیم بریم KLCC یا همون برجهای دوقلوی مالزی تا آتش بازی های شب سال نو رو تماشا کنیم.

اول خوب بود و تو توی کالسکت بودی و همه دوروبر رو جستجو میکردی ولی وقتی خواستیم بریم توی محوطه برجهای دوقلو همه مشغول زدن شیپور دستی بودند . صدای خیلی خوبی نداشت و تو از شنیدن اونهامیترسیدی و گریه میکردی هر چی میگذشت بدتر میشد و همه هیجانشون بیشتر میشد و بیشتر صدااز شیپورهاشون درمیاوردند. بالاخره تصمیم گرفتم برگردیم. این بود که به هر زحمتی از لابه لای جمعیت خودمون رو بیرون کشیدیم و به سمت ماشین عمو روح الله به راه افتادیم .

چند قدمی نرفته بودیم که تو خوابت برد و در بین کلی صدا گرفتی راحت خوابیدی و من روی پله های یکی از مراکز اداری نشستم و به آتش بازی ها نگاه میکردم . خیلی قشنگ بود ولی متاسفانه تو هنوز خیلی کوچیکی تا از دیدن چنین مناظری لذت ببری . امیدوارم درآینده بتونم با تو به دیدن چنین شادی هایی بروم.

آتش بازی میدان KLCC

عزیزم آتیش بازی های خیلی متنوعی داشتند بعضی هاشون پیچ پیچی بود و بعضی ها چند مرحله ای خیلی دیدنی بود برات بابا جون فیلم گرفته تا بعدا بهت نشون بده.

خواب خوش یک فرشته در کلی سروصدا!!!

عزیزم این هم عکس به خواب رفتنت توی بغل من در کلی سروصدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)