پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

دس دسی، دس دس دسی ، دست دست دست بزنیم ...

1391/10/9 19:59
227 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یک دونه نازم

در عرض 2 روز آنچنان پیشرفتی کردی که تا میگیم دس دسی شروع میکنی به دست زدن و در حین اون به ما نگاه میکنی تا بهمون نشون بدی .

دست ها به هوا حالا....

دستها بالا آماده

دست زدن با ذوق

دست زدن با ذوق

دست زدن با خوشحالی

شادی

ای بلا!!!

ای بلا!!!

دست دسی ...

از اینکه بچه سالم و شیرینی چون تو رو دارم روزی 1000 بار از خدای مهربون تشکر میکنم و سلامتی مستدام ازش طلب میکنم تا خدای ناکرده کوچکترین درد و بیماری برات بوجود نیاد .

عزیزم جدیدا شیطون تر شدی و از صبح تا عصر فقط یک مرتبه میخوابی و تا میخوابونمت بلافاصله بیدار میشی و دیگه نمیخوابی . ولی مرتب دلت میخواد بخوابی و بهونه میگیری ولی موفق به خوابیدن نمیشی و کنجکاوی روزانه که باعثش نور صبحه نمیگذاره بخواب خوش فرو بری ...

عشق من اگه ما دوتا تو رو نداشتیم حتما از تنهایی و بی کسی دق میکردیم . شیرینیت باعث شده همه به حوص بیافتند که یک فرشته ای چون تو رو بدنیا بیاورند و بزرگش کنند.

شیرین من دوستت دارم و عاشقتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)