پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

تولد 7 ماهگی

1392/9/29 10:11
510 بازدید
اشتراک گذاری

میوه شیرین بهشتی من

امروز هفت ماهه که خداوند مهربون تو ستاره بهشتی از دریای ستاره های خداوند پیش ما آمدی ، تا طعم شیرین و لذت بچه دار شدن رو به ما دو نفر بچشونی .

پسر نازم

اجایگاه سلطنتی و پارسای شاد شاد شاد!!!

داری میگی ببینید چه جایگاه خوشگلی دارم !!!

فرشته 7 ماهه ما !!!

عزیزم باباجون همیشه بهت میگه چرا اسم فرشته ایت رو بهم نمیگی ؟؟؟ آخه فرشته من وقتی پیش خدا بودی اونجا اسمت چی بوده؟؟؟

درهر صورت اینجا اسم زمینیت رو ما گذاشتیم پارسا به نشانه فرد پرهیزکارو صادق و به عشق ایران و سرزمین پارسی که ازش دوریم ولی یک پارسای نازداریم تا کمبود وطن رو برامون جبران کنه...

 

پارسا ی شیرین

قبلا مجبور بودیم خودتو با دست بگیریم که چپه نشی حالا باید اسباب بازیهاتو بگیریم که اسباب بازیها رو چپه نکنی ...

شیرین

عاشق دنیای رنگیت هستم عسلم کاش میتونستم مثل تو پاک و صاف به همه چیز نگاه کنم و جز خوبی توشون نبینم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نادیا
23 تیر 93 16:48
وای قند تو دلم اب میشه نگاهش میکنم نادیا اسماعیل پور