پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

علاقه پارسا به نماز!!!

1392/9/29 11:26
497 بازدید
اشتراک گذاری

پسر با ایمانم به نماز خوندن من خیلی احساسات نشون میدی و هر وقت میبینی که من دارم نماز میخونم سریع خودت رو میرسونی نزدیک من و تمام حرکات من رو به دقت نگاه میکنی . اینم عکست زمانی که مقنعه نمازم رو سرت کردم و تو اصلا ازش خوشت نیامد و به سرعت هر چه تمام تر سعی کردی تا درش بیاری.

از بازی با چادر خوشت میاد و دوست داری بندازیم روی سرت و دکی بازی باهات بکنیم . وقتی روی سرمون چیزی میندازیم و میگیم پارسا من نیستم بیا منو پیدا کن . بدوبدو میای و پارچه رو از روی صورت ما برمیداری . خودت هم وقتی میری زیر پارچه یا چادر اینقدر دست و پا میزنی و با سرعت پارچه رو میکشی و با خوشحالی میای بیرون .

علاقه پارسا به نماز!!!

 

خیلی خیلی شیرینی . دوستت داریم ای عزیزترین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)