پارسا عسل طلاهاپارسا عسل طلاها، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکیت

اولین شب چله شیرین با پارسای شیرین تر از عسل

1391/10/5 11:01
160 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امشب بلندترین شب سال است و ما درکشور عزیزمان رسم بسیار قشنگی داریم که این شب رو جشن میگیریم ، میوه و شیرینی و آجیل شیرین به هم تعارف میکنیم و برای تازه عروسها شب چلگی میبرند که کلی توش میوه و آجیل و خوراکی های خوشمزه است . بعضی ها میوه ها رو به شکل های بسیار زیبا طراحی میکنند که یکی از این طراحان مادر بزرگ هنرمندت مامان مهین است که وقتی ایران بودیم همیشه شب چله با هندوانه و میوه های تزیین شدشون جشن میگرفتیم و کلی شاد بودیم.

اگر چه اینجا اون امکانات رو نداریم ولی مریم جون و بابا جمشید برامون مقداری آجیل شیرین فرستادند و مقداری هم از قبل داشتیم که با وجود اینکه درکنارمون نیستند این شب رو از این فاصله دور برامون شیرین کردند و از همینجا از همشون تشکر میکنیم و براشون از خدای مهربون طول عمر آرزو میکنیم که برای ما همچون یک پشتوانه گرم بودند و هستند و انشالله خواهند بود. حالا میفهمیم مادر و پدر بودن چقدر کار سختیه و چقدر مسئولیت داره ، امیدوارم خدا بهشون سلامتی بده که همیشه حامی و یاری رسان ما هستند.

عزیز قشنگ من امروز برای اولین بار بعد از چند ماهی که به شدت غریبی میکردی وقتی بغل دوستانمون توی دانشگاه میری دیگه خداروشکر گریه نمیکنی و بهشون میخندی و اونها هم کلی ذوق میکنند که تو براشون میخندی . یکی از دوستان خیلی مهربون و خوبت عمو مجید مهربون است که خیلی دوستت داره و امروز وقتی بغلت کرد تو اصلا گریه نکردی و اونهم از شدت خوشحالی توروبرد سر کلاس و به استادش و همکلاسی هاش نشون داد.

عمو مجید مهربونها و پارسا عسل طلاها که خیلی دوستش داره !!!

عزیزم نمیدونی عمو مجید چقدر دوستت داره هر وقت میریم دانشگاه اگر باشه و تو رو ببینه به سرعت میاد پیشت و کلی از دیدنت خوشحالی میکنه ، فکرمیکنم تو هم مهربونی های قلب مهربونش رو درک میکنی و متقابلا دوستش داری چون سرت رو گاهی با آرامش میگذاشتی روی شونه مهربونش .

درهر صورت شیرین توئه که باعث شده ما اینجا طعم تنهایی رو احساس نکنیم .

یک دونه از اون آجیل ها خوب به منم بدین !!!

داری میگی :یک دونه از اون آجیل ها خوب به منم بدین !!!

شب چله مالایی با میوه های رنگارنگ و آجیل  شیرین ایرانی

عزیزم امسال متاسفانه نمیتونی از این چیزهای خوشمزه بخوری انشالله سال بعد خودت از همشون تست میکنی و خوشمزگی همشون رو خواهی فهمید.

امیدوارم بتونیم ببریمت ایران تا شیرینی این جشنهارو کنار خانواده های مهربون و خوبمون بچشی و بهت حسابی خوش بگذره . اینجا رسم و رسوم ایران رو نمیشه به نحو احسنت پیاده کرد ولی توی ایران همه اینها براحتی قابل دسترسه .

عشق من بودنت مایه حیاته و خلع تنهایی ما رو حسابی پر میکنه ، باش که بودنت به اندازه تمام دنیا میارزه .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)